RSS 2.0

Det Oändliga Sinnet...

2013-05-12 @ 17:35:00
Har suttit ute på balkongen och börjat läsa en bok som jag haft stående i hyllan, sliten pärm med några år på nacken och som jag nästan höll på att impuls ge bort till mamma som hon skulle sälja på loppis för att jag trodde att det inte var någonting som jag skulle ha intresse av att läsa, men i sista sekund så fick Nicke syn på den och berättade att han tidigare läst böcker av författaren till denna bok och att dom böckerna vart väldigt bra, så tack vare honom så behöll jag den och nu ifrån ingenstans så bestämde jag mig för att bara ta mig tid och börja läsa den.
Den verkar väldigt intressant och handlar om fenomemet sinnet/hjärnan och är skriven av mediet Betty Shine.
Får väl tor på att det är någon mening med att jag ska läsa den =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback