RSS 2.0

Haren gav mig svar och bekräftelse.

2012-10-10 @ 01:18:00
Tänkte berätta en grej som jag har glömt att skriva om här, som hände för nån månad sen då jag hade  det extra kämpigt med min värk och mående...
 
Det började med att jag såg Harar överallt och mest hela tiden.
Började då fundera på om "den" ville säga mig någonting...
Så på kvällen tog jag min "Animal Message Orakelkortlek" och blandade korten väl samtidigt som jag ställde frågan högt inom mig om Haren ville säga mig någonting och isåfall vad?...
Gissa vilket kort jag drog!?
Jo, Haren!
Fatta vad chockad jag blev, men glad att jag fick ett så klockrent svar och bekräftelse på händelserna.

Så här stod det på kortet :
"Hare travels lightly, unfettered and counsels that you too, jettison worries that tether you to the present and tie you to the past, cleansing and lightening your mind through meditation or by sharing your fears with other.
unburdened you may then react quickly as the future speedily unfolds, avoiding disaster and seizing opportunity.
hare knows how fraglie is the heart."

Översättning:
"Haren reser lätt, ohämmad och råder dig att också dumpa din oro som begränsar dig till nuet och binder dig till det förflutna, rena och upplys ditt sinne genom meditation eller genom att dela din rädsla med andra.
Lättad kan du sedan reagera snabbt allt eftesom framtiden utvecklar sig, undvika katastrofer och se möjligheter.
Haren vet hur känsligt hjärtat är"

Detta kunde inte stämma in bättre på min nuvarande situation..
Häftigt, hur man kan få svar så tydligt =)
Tack för det haren ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback