RSS 2.0

The True Hisory Of All Pyramids

2012-07-08 @ 18:14:45
Jag har ju tidigare skrivit här om att jag är dragen till Egypten och är ju väldigt intresserad av just det forntida egypten och det mesta som rör det området och tror att många av svaren på männskligheten uppkomst/aliens m.m finns att hämta där.
Idag så kollade jag o N på detta (kolla länken nedanför detta inlägg) föredrag som ligger uppe på Youtube.com och jag rös när jag såg det och det gör att jag bara vill veta mer o mer o ännu mer.
Jag tror att människan är närmare svar på mycket än vi någonsin har vart tidigare.
Och det här med att det vi lär oss i skolan, det vi läser om och blir pumpade med via media kanske inte är hela sanningen.
 
Ta bara det som säger i filmklippet ifråga om att alla mumier som har hittats i Egypten aldrig har hittats inuti någon av pyramiderna, utan i konugarnas dal, att det inte finns en ända hieroglyfvägg som påvisar att det verkligen va Egypierna (eller människan överhuvudtaget) som byggde pyramiderna.
Bara detta är iaf nytt för mig.
Tänk vad mycket vi inte får veta egentligen, så mycket fakta och sanning som hålls i från oss.
Gah, finns så mycket jag skulle vilja skriva om detta men jag får inte ur mig allt för hjärna blir lixom överansträngd av alla tankar, teorier och disskutioner som dyker upp hos mig.
 
Kolla gärna in filmklippet (som är upplagt i 4 delar), så att ni fattar lite mer om vad jag snackar om: 
>>> Här <<<
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback