RSS 2.0

Hell On My Sholders!

2012-07-11 @ 15:02:23
Om nån som läser denna blogg, kan och vill utföra distanshealing så får du/ni gärna sända mig lite ljus och energi för läkning om det finns någon möjlighet.
Jag mår extra dåligt just nu och har fått tillbaka min mystiska värk i vänsterbröst och bröstkorg som strålar ut i armen m.m som jag har haft till och ifrån sen ca 10 år tebax nu och är värre än vanligt.
Jag känner mig så hjälplös pga detta, att det inte har kunnat hittats nån orsak till detta inom sjukvården fast jag har sökt för det så många gånger....
Och det påverkar mig så jävla mycket både psykist och fysiskt.
Jag orkar f*n inte!
 
Please send me some light and energy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback