RSS 2.0

Dagens Orakelkort

2012-07-06 @ 19:03:53
Drog nyss detta kort, för dagens affrimation.
 
 Här är lite av det som står det om detta kort:
 
Dimma är helt enkelt låga moln, ett täcke av vattenkristaller som inte har fått omvandlats till regndroppar.
Ju tjockare dimman är, desto mer drar den in oss i sina fuktiga, böljande armar.
Den kan vara så tjock att det är svårt att ens  se det som är framför dig.
 
Betydelsen:
 
"Du är insnärjd i förrvirring och osäkerhet, osäker på om det någonsin kommer att klarna upp.
Detta är inte den bästa tiden att fatta beslut, i synnerhet några större sådana.
Men vet att denna dimmiga sjöja så småning om kommer att lösas upp.
Om det kan finnas sätt att du omedvetet bidrar till detta tillstånd, desto större trolighet att det bara är en fas du går egenom.
Och liksom allt så skall även detta passera.
Tillåt dig att känna dig förvirrad- med andra ord bestäm dig att vara förvirrad.
Oavsett vad du än gör just nu för att få saker att hända eller att röra sig i en speciell riktning på grund av otålighet, riskerar du bara att känna mer förvirring och osäkerhet.
Så var stilla och ha tålamod.
Vänta på den första strimma av medvetenhet för att lyfta på slöjan så att du kan se dina val tydligare framför dig och sedan rikta in dig på dem med hjälp av ditt inre jag."
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Detta stämmer ganska bra in på mig just nu, då jag känner att jag ungefär står vid ett vägskäl och inte kan se de vägar framför mig som jag har att välja mellan.
Ju otåligare jag blir, desto svårare är det och ju längre in i ovissheten hamnar jag...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback