RSS 2.0

Dagens Orakelkort

2012-07-08 @ 17:55:27
Drog det här kortet som dagens affrimation.
 
Betydelse
 
" Du är i en intensiv process för att övergå i nästa uppkomande cykel i livet.
Till skillnad från mer gradvisa förändringar i medvetandet som du redan har upplevt så händer detta snabbt och oväntat, utan pauser, eftertanke och  obeslutsamhet.
Det kan kännas som att du är oförberedd för en sådana dramatisk förändring i ditt liv, men du är förberedd och kan använda din erfarenhet och visdom som du hitills har samlat.
Livet kräver att du går vidare till nästa fas av mognad.
Detta kräver att du kan justera ditt tänkande om dig själv, andra i din närhet och samhället.
Du måste kasta ännu ett lager av ditt ego-fyllda försvar och släppa alla illusioner om att du är mindre än vad du egentligen är.
Överlämna dig till flödet och tillåt dig själv att graciöst gå in i nästa fas av livet "
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Ett spännade kort minst sagt, och jag tro att det kan ha att göra med min andliga utveckling eller liknade.
Det återstår att se.
Jag vill vara redo och jag hoppas att jag är det.
Att ta nästa steg i livets fas kan betyda mycket och innebära en rad olika saker.
Får försöka följa min intution helt enkelt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback