RSS 2.0

Besök från andra sidan?

2011-07-24 @ 11:53:14
Både idag och igår så har pappas tv levt sitt eget liv.
Den sätter igån sig själv och stänger av sig, på en kanal som inte finns, 98
Jag undrar jag, vad det kan betyda.
Är det kanske min lilla farfar som är och hälsar på, han hade nästan jämt tv:n igång i sin lägenhet när han levde.
Jag har faktist tänkt väldigt mycket och intensivt på honom under ett par dagar nu innan detta hände, så vem vet han kanske hörde mig ;)
Undra vad han vill isåfall, eller om han bara vill säga "hej".
jag ska försöka få in den där kanalen och se om det händer någonting.
Hur som helst så saknar jag honom vääldigt mycket.

Har ni vart med om någonting liknande någon gång?
Berätta gärna i kommentar fälltet.



Farfar
Knud "Bunch" Bertelsen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback