RSS 2.0

Gratis Distans Healing

2011-02-17 @ 05:54:40
Via tidningen Nära (som jag har skrivit om i föregående inlägg) så hittade jag en artikel som handlar om healern Thorbjörn Midwind, 51 år...
Han utför såkallad distans healing, alltså healing fast mer via tankarna varje Tisdag och Torsdagkväll och på så sett så kan han nå ut till många flera samtidigt.
Läs mer om det här >> Distans healing <<
Jag har själv provat på detta och brukar vara med varje vecka.
Personligen så brukar jag uppleva ett otroligt lugn, sen blir jag trött och dagen efter brukar min värk som jag regelbundet har problem med kännas mildare eller vara borta helt...
Jag tycker det är helt fantastiskt av denna människa (Thorbjörn) att ägna 2 tillfällen/kvällar varje vecka då han sätter sig i medidation och sänder ut denna energi healing och dessutom helt gratis.
Jag tycker även att alla som är skeptiska till sånt här faktiskt ska prova på det innan de säger något.
Man behöver ju inte vara andlig eller troende på detta för att prova, men det är nog bra att gå in med en öppen inställning iaf.

Mer info om hur du anmäler till veckans distanshealling hittar du på Thorbjörns hemsida >>HÄR<<





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback