RSS 2.0

Budskap genom nummer och siffror.

2014-01-18 @ 15:36:42
För en tid sedan så hände det nästan varenda gång när jag skulle kolla klockan för att se vilken tid det var att det då stod samma siffror. Typ 17:17 m.m
Tror tom att jag har skrivit ett inlägg om det tidigare, här på bloggen.
Hände lixom hela tiden och jag kunde aldrig förstå betydelsen av detta.
Hur som helst så upphörde det här en period, men det har nu börjat igen och det får mig att undra ännu mera och jag vill veta vem/vad det är som vill ha min uppmärksamhet för det händer lixom för ofta för att det skulle kunna vara en slump.
Såg på ett forum för ett tag sen en person som tog upp detta och upplevde samma sak och då var det någon av som som kommenterade som nämnde ängla nummer och numerologi i samband med detta.
Så jag skall nog ta och kolla upp det.
 
Någon av mina läsare som vet något mer om detta eller också har upplevt liknande grej?
 
De nummer som oftas dykt upp för mig den senaste tiden är 17:17, 16:16 och 21:21
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback