RSS 2.0

Sista Chansen!

2012-02-19 @ 01:12:14


Okej, vi gör ett nytt försök med tävlingen där nån kan vinna zonterapi boken.

Vi säger så här:
Försten som kommenterar detta inlägg får den.

Så kom igen, Kom igen!!!
Perfekt att lära sig lite om zonterapi eller att ge bort i present till någon som är intresserad.
----------------------------------------
-----------------------

Och för er som tycker om en härlig kopp te, så kan ni ju gärna kolla in denna lilla tävling som just nu finns på min andra blogg.
>>> KOLLA IN HÄR <<<



Kommentarer
Postat av: Jack-of-All-Trades

Just for the fun of it. Undrar om jag vinner något fint nu =) Vet dock inte varför, men det verkar som ett spännande pris ^^

Truly yours // Jack-in-the-box

2012-02-19 @ 23:06:58
Postat av: Mia (BadKidney)

Haha, bra där Steve!

Så himla tråkigt att folk inte verkar intressera sig när man är snäll och ordnar tävlingar ;)

Men som sagt var väl ett knepigt pris maybe, inte alla som är intresserade av zonterapi kanske. Jag är ju det själv men har redan en "stor" mer detaljerad bok om det så därför jag tänkte att jag skulle tävla ut denna.

Boken kommer på posten så småningom. ;)

2012-02-20 @ 14:09:41
URL: http://badkidney.blogg.se/
Postat av: Jack-of-All-Trades

Yay!! Me wins =) Men jag kan ju annars plocka med den hem vid nästa visit. Så sparar du in några kronor. =)

Knepiga priser eller ej, mysigt att vinna en tävling nån gång då och då ^^

Your pesonal madman//J. Trades

2012-02-20 @ 17:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback